Strony

wtorek, 16 lipca 2013

pomóż Szymonowi! - bo blog ma moc.

wiem, to może się wydawać dziwne, może się komuś wydać że słabe, że ja na swoim blogu na którym jest tak mało wyświetleń śmiem o cokolwiek prosić, ale wiem że czasem czyta mnie kilka cudownych osób z blogosfery, a blog ma moc! i niech to idzie dalej w świat... bo wiecie jak to jest- po nitce do kłębka, a może jeden z tej garstki gości to szejk arabski i akurat pomoże?

otóż na jednym z moich ulubionych blogów - TOSINKOWIE   przeczytałam historię- co za serducho łapie i Was zaręczam też złapie.. Na blogu Marty przeczytacie całą historię chłopca.. i możecie pomóc. Dziewczyny są wielkie, serio!
Bo nie dość, że zalinkowały historię chłopca to jeszcze SAME w ciągu paru dni zorganizowały aukcje na swoich blogach... Można wylicytować cudowne fanty. Torebka Victoria's Secret, ręcznie malowany obraz, rzeczy handmade.. i uroczy zeszyt z hitem sezonu - kochanymi przez wszystkich wąsami!
Czas nie jest sprzymierzeńcem Szymka - a my wszyscy możemy mu pomóc. Tak własnie. Wpłacając po piątaku damy mu szansę na normalne i zdrowe życie...
Zamknijcie oczy.. i nie boicie się ciemności? On też na pewno się boi.

wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj :
www.tosinkowo.blogspot.com
www.lipstick-at-home.eu


ps. mam nadzieję, że dziewczyny się nie zagniewają, że udostępniam i wszystkich zachęcam do pomocy
jeśli nie przez aukcje to bezpośrednio
o, tu
http://www.siepomaga.pl/f/mamserce/c/902

6 komentarzy:

  1. tak bardzo prosimy o wsparcie akcji!!! dzięki Wam już dużo zdziałaliśmy a m możemy jeszcze więcej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine, jesteś wielka- Ty zakręciłaś tę machinę w blogosferze:)!

      Usuń
  2. Klaro dzięki takim osobom jak Ty, wiem, że możemy wszystko!
    Mam nadzieję, że będzie nas jeszcze więcej!!!
    całuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? ja tylko dałam jeden wpis, jeden malutki a Ty i Magda? pokłon ogromny w Waszą stronę!!!! jesteście wielkie, bardzo Was podziwiam!:*

      Usuń
  3. Wsparliśmy i my i nadzieję wielką mamy, że uda się zebrać potrzebną kwotę!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze - jest mi bardzo miło że masz ochotę podzielić się ze mną swoim punktem widzenia! ;-)

obserwują..