Strony

wtorek, 18 czerwca 2013

brak mi dzisiaj..

cierpliwości! Zdecydowanie...

uwaga, narzekam.
Pogoda jest słaba. Co chwila pada i przestaje. A rano takie słońce ze parasol to zbędny ciężar.
Kiedy jednak musisz wracać do domu leje jak z cebra... I zmywa Ci precyzyjny makijaż.
To już czas na pernamentny?!
Albo szykujesz sobie w głowie spagetti przez 5 dni.. i jak w końcu gotujesz to makaron przesolony, mięso twarde, a sos mdły..

A kiedy już postanowiłam że się odprężę, wyciągnęłam z szafy legginsy i rower z piwnicy.. zadzwoniłam po koleżankę i to był błąd.
Na deser dnia zaserwowała mi monolog, dowodzący tego że moje życie to pasmo porażek,
życie bez faceta to nie życie i w ogóle dostałam garść dobrych rad które wywołały u mnie głęboką konsternację.

I dochodzę do wniosku że albo jestem socjopatką albo zwyczajnie moja cierpliwość ma swoje granice..
A może od razu wszystko zwalić na pogodę?

K.

10 komentarzy:

  1. jezu z tym "spaghetti" to też tak miewam, ale to wkurzające;/
    ja już nie pamiętam jak to jest bez faceta ( 10 lat z tym samym) to i mi może się wydawać, że pewnie człowiek bez niego nie istnieje;)
    ale w sumie to musi być przyjemne, taka totalna niezależność czasowa i osobowa co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że razem raźniej ale znowu bez przesady - nie mam ciśnienia żeby już teraz zaraz porwać byle kogo - bo o tym się rozmowa toczyła;-)

      a spagetti ma u mnie czerwona kartkę na czas nieokreślony;)) buziaki dla Bru!

      Usuń
  2. Czasami tak jest, ze kolezanka potrafi zdolowac... Moze nieświadomie... A cierpliwosci Ci nie brak na pewno... Taki długi komentarz u nas zostawilas :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stały makijaż to nie jest zły pomysł:)))

      Usuń
    2. hahahha Aniu u Was to się samo pisze także czasu ani cierpliwości nie trzeba. Milka zaje.bista!! :))

      Usuń
  3. Socjopaci to z reguły bardzo interesujace osoby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. trafiłam przez przypadek ( no..prawie) i zostaję:D najlepiej zwalić temat na pogodę, wtedy człowiek nie drąży tematu w głowie albo zmienić koleżankę - bardziej drastyczne podejście;-) pozdrawiam i do siebie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja u Was byłam!! i to nie raz;) Miko to okropny przystojniak a Ty masz przesliczny usmiech!;) teraz to już oficjalnie będe wpadac:)))

      Usuń

dziękuję za komentarze - jest mi bardzo miło że masz ochotę podzielić się ze mną swoim punktem widzenia! ;-)

obserwują..